sobota 19. dubna 2014

Další laky..

Hezký večer,

tento týden jsem zde psala článek, ře jsem našla jednu malou drogerii u nás v ulici, dnes už vím i název, je to drogerie Lamr, ale to není důležité, v této drogerii jsem našla laky na nehty od značky Ocean za 20,- Kč. Jedna z vás mi napsala, že jeden ten lak by chtěla. No jak bych to jen řekla, jsem docela ráda, že ho chtěla, měla jsem důvod tam zajít.. No já vím, další laky nepotřebuji, ale jestli má někdo úchylku třeba na boty nebo kabelky, tak já určitě na laky na nehty.

Takže jsem včera "musela" znovu do té drogerie. Nakoupila jsem tam laků docela dost, ale za 20,- Kč, i kdyby jen na jedno vyzkoušení, a potom je mohu poskytnout dál..

Rozdělila jsem to na dvě skupiny, jedna skupina jsou laky, které jsem kupovala pro sebe a druhá skupina jsou laky, které nabídnu Tess a co si vybere jí pošlu, co ne zůstane u mne..

Hmm, kterou skupinou začneme, asi tou pro Tess, aby se mohla podívat co nejdříve..
Takže ahoj Tess, vybrala jsem 5 laků, ten co je na fotce ve vrchní řadě, je ten co jsem si koupila a jeden mám pro tebe a ty zbylé 4 odstíny jsou co bylo do růžové, no uznávám, že ty dva v pravo jsou úplně mimo to co hledáš a ty asi nebudeš chtít, ale ty co jsou vlevo si myslím, že by tě třeba mohly zaujmout.. Napiš si, který by si k tomu ještě chtěla poslat a dohodneme se.





No a druhá část jsou laky, které se mi prostě líbily a i když nevím jak moc je využiji, tak jsem si je vzala. Nutno dodat, že jsem měla trochu slevu. Ten bílý a oranžový v sobě mají takové tečky, asi pokus o pískový lak, no uvidím jak budou vypadat na nehtech.. Na to si bohužel musím ještě chvíli počkat, kvůli mé ozdravné kůře na nehty. Na poslední fotce jsem je zkusila na noviny, omlouvám se, vzorníky na laky už mám na cestě a pořád ne a ne dojít.






Co vy troufáte si na takto výrazné laky, nebo dáváte přednost nude odstínům?

Vaše Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.