úterý 8. dubna 2014

Dnes : balíček od cosmetics4you.cz

Hezké odpoledne přeji..

Už od včerejšího odpoledne jsem věděla, že mi dnes přijdou dva balíčky a jedna obálka. Řidič z PPL ze mně musel mít radost, když jsem mu řekla, že mi zítra nejspíše doveze ještě jeden balíček.. Dnes jsem obdržela balíček od krasa.czkosmeticky-svet.cz a jako poslední ještě balíček od cosmetics4you.cz.

Rozhodla jsem se, že ty balíčky rozdělím a každý den ukáži jiný balíček.. Přeci jen na jeden den by toho bylo hodně. No jo, zase jsem utrácela.

Dnes začnu článkem o balíčku, který mi přišel z www.cosmetics4you.cz.
Bude to trochu delší, tak vás snad neodradím.
Jako vždy doručení velmi rychlé, peníze jsem posílala v pondělí a dnes mám balíček už doma. Zabaleno bylo vše na jedničku. O víkendu probíhala blesková sleva ve výši 15%. To bych nebyla já, kdybych tuto příležitost nevyužila. Navíc se mi tam moc líbily kytičky do vlasů, které neodolala ani další blogerka Lucie Schreder Gondorčíková, která má blog : http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz.

No nějak se mi podařilo si pomyslný košík naplnit docela dost. Už dlouho jsem přemýšlela nad paletkou Bad Girl od Sleek a tentokrát jsem neodolala a přihodila ji do košíku, od Sleeku jsem ještě do košíku hodila dva laky na nehty, které byly s 50% slevou, odstíny to jsou Fire Brick a Purplesque, od Sleeku ještě tvářenku s názvem Sunrise a jako poslední od Sleeku dva sypké oční stíny v barvách Fantasy a Vintage. Dále značku Hean, od té jsem hodila do košíčku rtěnku v odstínu švestka a jeden oční mono stín v odstínu 19matt. Dále jsem si do košíku hodila tu vytouženou kytičku do vlasů, jednu tvářenku od Milani v odstínu Love Potion a jako poslední jsem si přihodila čistič štětců od MAC, na který jsem na těchto stránkách koukala už hodně dlouho.

Teď to vezmeme trochu postupně.

všechny balíčky ještě pohromadě




Začneme tedy produkty od značky Sleek.
Jako první tu mám dva laky na nehty, v minulém nákupu jsem si koupila už dva a zjistila jsem, že mají dobrou pigmentaci a výdrž. Proto jsem si do košíku hodila i tyto dva laky. Moc se na ně těším až si je vyzkouším..


No a tady ji máme, mou další lásku. Bad Girl. Odstíny jsou poměrně tmavé, ale toho se nebojím. Bude z nich pěkné kouřové líčení. Jako vždy má i hezkou papírovou krabičku, vím k ničemu mi není, ale stejně je nevyhazuji a nechávám si je schované. Barvy jsou dobře pigmentované, jako vždy. Ale upřímně, nejvíce se těším na spodní řadu.


Bad Girl - Sleek

vrchní řada

spodní řada

Hodila jsem si do košíku i další tvářenku v odstínu Sunrise, tvářenek mám hodně, od Sleeku, ale tahle je vážně krásná. Snažila jsem se to nafotit, ale bohužel mi to moc nešlo. Barva je krásná.





A teď tu máme dva sypké stíny od Sleek, Fantasy - fialová a Vintage - zlatá.  Vím, že jejich stíny jsou dobře pigmentované, ale tý jo. Tyhle sypké stíny stojí za to a vážně nelituji této koupě a už se moc těším až je vyzkouším..







Tento Base duo kit jsem dostala od paní Blanky ke zrecenzování. Ještě jednou moc děkuji, ve vrchním patře je pudr a dole je make-up. Krásně světlý odstín a pudr je moc hezky namletý.Jakmile vyzkouším napíši recenzi.




A na co vrhneme teď? Tak vezmeme Hean.

Vzala jsem si rtěnku, jejich rtěnky mám moc ráda a teď konečně jsem si vzala i o něco tmavší odstín. Přesněji jsem si vzala odstín Švestku. Je to moc hezká barva.




 

Jako další jsem si zkusila vzít jeden mono stín od Hean. No není to taková pigmentace jako Sleek, ale i tak je to hezká barva.







Mám tu i jednu tvářenku od Milani, má moc hezký tvar, do kytičky i barva je dost výrazná. Třeba se do ní zamiluji jako ostatní.




Vzhledem k tomu, že už mi dochází čistič štětců od Elfu, tak jsem se nějakou dobu rozhlížela na internetu, který čistič by byl nejlepší. No vzhledem k tomu, že výrobek od Elfu není nic moc, tak jsem chtěla zkusit něco kvalitnějšího a uvidím jak dobře to bude čistit.





No jako poslední tu mám kytičku do vlasů od značky Dolly Martin. Na stránkách je na výběr více velikostí i barev jistě se tam podívejte pokud se vám to líbí. Na posledních fotkách jsem si to dala do vlasů, je to narychlo, ale snad to bude dobře vidět, třeba velikost.








Jakmile vše vyzkouším budu postupně psát recenze. Ještě jednou děkuji Blance za rychlou expedici za zboží, které mi udělalo radost.

Co vy a květiny ve vlasech? A značka Sleek? Máte někdo rtěnku od značky Hean?
Za jakýkoli komentář budu ráda.

Hezký den přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.