sobota 26. dubna 2014

Nákup na Plum foolery shop..

Hezký večer přeji..

Mám tu pro Vás slíbený článek s dalším nákupem, ale tentokrát to nebude nákup kosmetiky. Před několika dny jsem na blogu Missy četla článek o zkušenostech s nákupem na eshopu Plum Foolery shop. Ve zkratce řeknu, že s nákupem byla spokojena. Koupila si tam peněženku a pořadač na karty od značky Jam Studio, děkuji tímto za tip, který byl pro mě jak dělaný. Když jsem její peněženku viděla, srdéčko mi zaplesalo radostí.

Už dlouho hledám peněženku, delší, elegantní a kvalitní, ale stále se mi nikde nic nelíbilo až když jsem si přečetla článek, hned jsem zavítala na e-shop do oddělení Jam Studio. A našla jsem tam tu mou vysněnou. Nicméně chtěla jsem tu, která se zapíná podél celého obvodu a takovou nabízejí v barvě černé a svítivě růžové. Pochopte, nejsem odmala milovník růžové, ale čím jsem starší tím méně mi tato barva vadí a naopak ji začínám vyhledávat. Nechodím samozřejmě celá v růžové, ale nějaký detail mi nevadí. No a když jsem viděla nabídku na růžovou chtěla jsem ji. Bohužel nebyla na skladě. A psala jsem slečně Karolíně, která mi velmi ochotně napsala a odpověděla, že ji bude mít až tak za 4týdny a to se mi čekat nechtělo. No tak jsem si vzala černou s tím, že se mi bude lépe kombinovat s oblečením. Do košíku jsem si ještě ze zvědavosti hodila jeden štětec na stíny, těch není nikdy dost.

Ve čtvrtek dopoledne jsem si objednala a zadala jsem si doručení přes uloženku.cz no a světe div se už v pátek jsem dostala sms, že si mohu balíček vyzvednout a ještě že mohu platit kartou. Huráá.. Moc jsem se na balíček těšila a rozhodně jsem se těšila oprávněně.

K otevření balíčku jsem se doma dostala až později večer. Peněženka mi přišla v průsvitném umělohmotném obalu, štěteček v sáčku a navíc jsem dostala k objednávce lízátko. Tak to se omlouvám, vyfotit jsem nestihla, to jsem hned snědla..

Peněženka je stejná jako na obrázku na e-shopu a je přesně taková jakou jsem dlouho hledala. Na mince je část se zipem, spousta místa na karty a na papírové bankovky dvě přihrádky. No těch sebou většinou moc nenosím.

E-shop hodnotím na jedničku, komunikace skvělá, rychlost odeslání až neskutečná a zboží moc hezké. Na e-shopu nabízejí poměrně velké množství zajímavé kosmetiky, která není u nás běžně k dostání, takže jak se znám, nebylo to polední nákup a budu se těšit na další obchod.









hezký večer přeje
Lucka

1 komentář:

  1. Prosím, jakou měla peněženka životnost, nezačala se brzy ničit?

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.