sobota 5. dubna 2014

Dnešní lakování..

Hezké dopoledne..
Nevím jak u vás, ale tady nám prší.. Nevadí, vzhledem k tomu, že přítel je tento víkend pryč jsem tu sama a mohu si udělat hezký relaxační den..

Nalakovala jsem si nehty novým lakem od Sleek v odstínu Gypsy Pink.. Není to ta úplně křiklavá růžová, je o něco tlumenější, ale barva je moc pěkná. Na nehty jsem dala dvě vrstvy. Jsem ráda, že jsem si tento lak koupila, ještě mám jednu barvičku světle kávovou, ale tu vyzkouším třeba po této barvě.







Po nalakování nehtů jsem si ještě vyčistila pleť peelingem od Lush - Ocean salt.. Příjemný pocit..

Ale nejdůležitější u toho všeho je, pravidelně kontrolovat mého maroda co mám doma. Včera jsme dali naši kočičku kastrovat a teď jí hlídám, aby si neublížila, ještě je trochu mimo od narkózy.. chudáček můj.. V pondělí s ní musíme na injekci s antibiotikama a na stehy až to další pondělí.. Ale potom už snad bude ok a už se nebude každých 14dní trápit mroukáním a my se taky vyspíme.. Na veterině ji sice udělali takový obleček z gázy, ale ten ze sebe servala do 5 minut, tak jsme museli vytvořit obleček, aby se nedostala ke stehům..  A takhle teď vypadá..






P.S. Příští týden budu mít dovolenou a už teď vím, že čekám spoustu balíčků :
        1) Lush - objednávka i pro kolegyně
        2) Yankee Candle - tak tohle bude obrovská objednávka, ale také je v tom zboží i pro kolegyně
        3) možná mi přijde balíček s moji první výhrou od Lucie Schreder Gondorčínová, jak já se těším
        4) balíček z www.cosmetics4you.cz
        5) balíček z www.kosmetickysvet.cz

Když si na to troufnu, možná natočím otevírací videa..


hezký den přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.