čtvrtek 3. dubna 2014

Dnešní look...

Hezké odpoledne přeji..

Přeji krásný sluneční den z HK. Dnes jsem se nalíčila produkty, které mi včera přišly a ze kterých jsem úplně nadšená. Paletka od Sleeku má krásné pigmentované barvy a rtěnka, no tak té nemám co vytknout.

Mimo jiné jsem si dnes objednala něco z Lush a poprvé v životě jsem si objednala i něco od Yankee Candle, tak jsem zvědavá až mi to obojí přijde.

Ale teď už fotky dnešního líčení...

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Dermacol pearl energy pro rozjasnění a vyhlazení
make-up - Affinimat v odstínu 09 Opal Rose od Maybelline 
korektor - Fit me! v odstínu 15 od Maybelline
pudr - Super finishing powder od Glazelu
tvářenka - Antique od Sleek
rtěnka - Vitamin cocktail od Hean v odstínu 89 berry shake

Na očích :
báze pod stíny - Urban Decay primer potion v odstínu Sin, který jsem dostala jako dárek k paletce Naked 3

stíny - do poloviny pohyblivého víčka jsem použila odstín Eve´s kiss, do vnějšího koutku oka jsem použila odstín Python, do záhybu oka jsem použila odstín Flora, jako spodní linku jsem použila odstín Fauna a Fig z paletky garden of eden
řasenka - Dermacol Imperial mascara
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence






za jakýkoli komentář budu ráda
hezký den přeje 
Lucka




2 komentáře:

  1. Haha, kdo nemá Hean rtěnky berry shake, jako by nebyl:-D Taky ji mám. Na Tobě teda vypadá naprosto super, hrozně ti sluší!!! Líčení nádherné, sluší ti to moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, viděla jsem ji u tebe, ale tobě sluší snad všechno

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.