čtvrtek 10. dubna 2014

Den třetí - nákup na Krasa.cz

Hezké odpoledne přeji..

Jaký máte den? Je tam docela zima, že? Dnes pro Vás mám dva články.. První, tedy tento je slibovaný článek již od úterý. V úterý mi přišly tři balíčky a dnes se dostáváme k poslednímu balíčku. Tento nákup jsem provedla na stránkách krasa.cz.

Na tento nákup mě navnadila blogerka ze stránek ilovemakeup. Už delší dobu jsem přemýšlela nad deodorantem od Bourjois, ale v našich drogeriích jsem na něj vážně nikde nenarazila. A když slečna blogerka hodila tip, na stránky krasa.cz bylo jasno. Zasedla jsem k notebook a šla si ty stránky projít. Tedy řeknu vám, ty tam toho mají. A pokud jste jako já a prohlížíte vše a od všech značek, dá vám to zabrat projít vše.

Jako první jsem si do košíku hodila deodorant od Bourjois, přemýšlela jsem jakou vůni a nakonec zvítězila vůně citrusů, na tu já jsem úchylná u všeho.. To bylo jedno malé vítězství, ale co čert nechtěl, vedle jak mají tabulku nejprodávanějších produktů byl tam i Tangle Teezer, který mají v akci za 199,- Kč. Pořád jsem si nebyla jistá zda si ho vzít, přeci jen, mám dlouhé kudrnaté vlasy a nevěděla jsem zda mi bude vyhovovat. Nakonec jsem si ho vzala. Blogerka ILoveMakeUp si asi před měsícem koupila od OPI i zázračný regenerační lak na nehty, na stránkách krasa.cz ho mají taky, ale přiznám se, že i když mě výsledek na jejích nehtech velice překvapil, dát za lak 500,- Kč je poměrně dost. Dost možná toho budu litovat, ale brouzdala jsem na Googlu a našla, že podobně funguje i lak od Sally Hansen. No a co myslíte, že dalšího jsem si hodila do košíku. Ano, lak od Sally Hansen - ochranou péči pro maximální růst. A nakonec jsem si do košíku hodila dvě masky od Freemana. Granátové jablko a druhá je s uhlím.

Hned v úterý jsem si začala každý den lakovat nehty tím lakem od Sally Hansen, tak uvidíme, zda to bude mít nějaké výsledky.

Vyzkoušela jsem už i deodorant od Bourjois a opravdu krásně voní. Lehce citronově a to se mi moc líbí.

No a jako poslední jsem zatím vyzkoušela už i celosvětově oblíbený Tangle Teezer, na mokré nebo moje vlhké vlasy je vážně super, nikde nic netahá a netrhá. paráda, na moje suché vlasy už je to trochu horší, vlasy mi to tedy dokonale rozčeše i tak, také nic nebolí a netahá, ale vypadám potom jako beránek jak se mi tam dostane jakoby hodně vzduchu..

Takže nákup super, rychlost doručení taky.. A jak jsem koukala na spoustu výrobků teď mají poměrně velké slevy.













A co vy? Máte i Vy svůj Tangle Teezer? Znáte ty deodoranty od Bourjois? A co laky Sally Hansen? Vyzkoušel jste někdo přímo tento na podporu růstu nehtů? 

Za jakýkoli komentář budu ráda.

hezký den přeje
Lucka


1 komentář:

  1. Tehdy mi pomohl fakt moc, ale mas pravdu, ze byl drahy a uz ho nikde nemuzu sehnat... Teezer je nej hreben, od te doby co ho mam, nepouzivam jinej:) Pekne fotky!

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.