úterý 15. dubna 2014

První týden se Sally Hansen a jeden lak..

Hezký večer přeji..

Dnes tu pro vás mám takovou mini recenzi na pečující lak na nehty od Sally Hansen, Maximum growth, který slibuje silnější a krásnější nehty již za jeden týden. Princip, pokud ho některé neznáte, je takový, že každý den nalakujete jednu vrstvu laku, po týdnu odlakujete a jedete znovu. Pokud například začnete v pondělí, budete lakovat týden, poté další pondělí odlakujete a lakujete další týden znovu..

Dnes je to týden co jsem si lakuji nehty tímto lakem a chci vám ukázat výsledky. Na fotkách před prvním týdnem péče snad bude vidět, jak moc jsem měla nehty zničené. Je tedy pravda, že tomuto stavu jsem si dopomohla sama, dlouho jsem si nehty kousala, no tedy ještě dnes při stresu si je občas koušu, já vím, že to hrozný zlozvyk. Když jsem si přestala nehty kousat, dala jsem si gelové nehty, abych je měla rychle dlouhé a hezké. No, nebudu tady povídat, že po sundání je to spíše k pláči. Hodně se mi loupaly vrstvy nehtu. A dva nehty jsem měla hodně krátké. Po tom týdnu se mi zdá, že mám nehty delší a určitě při odlakování i kvalitnější a rozhodně je mám pevnější.

Dnes jsem tedy odlakovala a budu s touto péčí pokračovat. Ale pokud čtete moje články, víte, že minulý pátek jsem si koupila ve výprodeji další péči o nehty, také od značky Sally Hansen, tentokráte nailgrowth Miracle, který slibuje delší nehty. Tato péče se lakuje obden, tak obě péče spojím, začínám dnes a uvidíme jaké budou výsledky.

A teď fotky, snad to tam bude vidět, že jsou ty nehty delší a v lepší kvalitě.

před použitím Sally Hansen maximum growth - levá ruka

po týdenním použitím Sally Hansen maximum growth - levá ruka

před použitím Sally Hansen maximum growth - pravá ruka

po týdenním použitím Sally Hansen maximum growth - pravá ruka

Uvidím jak zabere spojení ještě druhého laku, samozřejmě budu informovat.

Dnes jsem náhodou našla na naší ulici takovou malou drogerii, kde mají velmi příznivé ceny. Vešla jsem dovnitř a koukám na laky na nehty. Lak na nehty jeden za 20,- Kč. Vybrala jsem jeden lak na nehty od značky Ocean s moc hezkou barvou. Velikost laku je 7ml. Ještě se tam určitě zastavím, jen tak mimoděk jsem tam zahlédla i nějakou jinou kosmetiku a nějaké voňavky za příznivé ceny.





Máte někdo zkušenosti s pečujícími laky od Sally Hansen? A jak vy pečujete o své nehty? Znáte laky Ocean?

Na žádost přidávám ještě foto na nehtech..

s bleskem zblízka

bez blesku zblízka

na sluníčku



s bleskem

bez blesku

bez blesku

s bleskem


Hezký večer přeje
Lucka

2 komentáře:

  1. Wau tak to od Sally Hensen ma naozaj zaujalo musím vyskúšať :) a ten lak je naozaj pekný :)
    máš rada aj laky od Sally Hensen? :)

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.