středa 23. dubna 2014

Nákupy..

Dobrý večer přeji..

Já vím, další článek o nákupech, ale tohle jinak nešlo.. A vy uvidíte proč..

Tak jo, pořád mě drží ten nápad s kosmetickým stolem. A když mně drží nějaký nápad, tak dokážu být hodně umanutá.. A to znamená, chci to hned, to jen tak pro překlad. Nějaký nápad tedy mám a snažila jsem to tedy hned provést. Ale chyba lávky, takže nápad dobrý, ale už teď vím, že provedení bude chvilku trvat.

Takže jsem se šla/jela podívat po Hradci a chtěla jsem si udělat představu, co se tu dá sehnat. Výsledek? No přítel nebude mít radost, ale i na ty drobnosti, stojánek na štětce, zrcadlo, no asi budeme muset jet do Ikei, to bude zase radosti..

To jen tak spoustu slov kolem, ale když už jsem byla ve Scontu narazila jsem tam na aroma vosky od Yankee Candle za pouhých 39,- Kč. Jak myslíte, že to dopadlo? Alespoň 10minut jsem tam očmuchávala ty vůně, které tam byly a nakonec jsem si jich 5 odnesla domů a přesněji to jsou vůně Black cherry, fakt to voní jako třešně, že se nemůžu dočkat až si ji zapálím. Další True tose, příjemná květinová vůně, vůně, kterou jsem si přes internet nechtěla kupovat, ale na místě mě uhranula je Soft blanket, taková příjemná nevtíravá a jemná vůně. Lemon levander, no já a citrusy, to je moje. Tak jsem si ji vzala i když tedy levandule úplně nevyhledávám, ale tady, alespoň přes obal to není tak výrazné. Poslední vůně, kterou jsem si tedy koupila i ve verzi votivní svíčky a to je Midsummer´s night, řekla bych, že je to spíše pánská vůně, taková těžší, ale mně se to moc líbí. Do košíku jsem si ještě hodila obyčejné čajové svíčky.




Cestou domů jsem se stavila ještě v tetě. Jak jinak že?  Stále je v drogerii teta akce na kosmetiku značky uma, jsou tu slevy ve výši 33% na tuto kosmetiku. Jejich stíny a tvářenky mám moc ráda, tak jsem se šla ještě podívat. No a něco jsem si vzala.. Od značky uma jsem si vzala dva mono stíny na oči, fialový a mátový, zítra je použiji, nebo alespoň jeden. A k tomu ještě jeden lak na nehty. Tmavě zelený. Na ten se vážně těším a jako poslední jsem si do košíku hodila odličovač očí od Garnier, který jsem viděla u Cosmeticsandthings. Garnier mám docela ráda, tak vyzkouším i tento produkt.











Tak to je vše, ale ještě než se rozloučím, mám tu pro Vás jeden pozdrav z HK. Jak to tu máme krásně rozkvetlé, doufám, že i vy si užíváte jaro.





Hezký večer přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.