pondělí 20. ledna 2014

Dnešní look a kočička..

Hezký večer přeji..
Dnes mám za sebou náročný den a hlavně jedna moje kočička, šly jsme na očkování a jí se to moc nelíbilo.. No alespoň bude zdravá..






Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : Lip Seduction lipstick v odstínu 01 od Dermacolu
Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - ve vnitřním koutku odstín Platinum od MAC, ve středu oka mám odstín číslo 05 ocean´s first od uma a ve vnějším koutku a druhé polovině oka jsem použila odstín číslo 15 password : uma, v záhybu oka jse použila odstín nanda devi od stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton







Hezký večer přeje Lucka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.