čtvrtek 16. ledna 2014

Nákupy...

Hezké odpoledne,
mám tu pro Vás poslední článek dnešního dne.. Včera a dnes jsem ještě podnikla nějaké malé nákupy.
Něco z dekorativky, něco z pečující kosmetiky a něco na chuť.

První nákup byl v DM drogerii. Koupila jsem si malou verzi balzámu na poškozené vlasy od Balei, stál 19,90 Kč, dvoufázový odličovač očí od Balei, cena tuším kolem 67,- Kč a gelový odlakovač na nehty od essence z jejich limitky Superheroes. Kdyby nic tak je hezky růžový, ale včera jsem si tím odlakovávala nehty a musím říct, že mě mile překvapil. Na obalu píší, že by měl být vysoce efektivní i na třpytkaté laky, to vyzkouším až budu sundávat Gabriellu Salvete. Je to tedy první odlakovač co jsem kdy použila a nebyl tekutý, je to gel, ale lak odlakoval dobře.




A druhý nákup byl v hypermarketu Kaufland. Tím, že máme od Vánoc Dolce Gusto, které umí udělat dobré příchutě nápojů, jsem byla ráda, když jsem viděla, že od dnešního dne mají akci na kapsle. Původní cena 129,- a po slevě stálo jedno balení 88,80 Kč. To je příjemná sleva. Tak jsem domů koupila nějakou zásobu.
Nejsme moc kafaři, spíše nám chutnají nápoje s příchutí čokolády.


Koupi nového Panthenolu jsem plánovala delší dobu a u Kauflandu lékarna je, tak jsem si tak skočila. V Kauflandu jsem narazila na slevu na některé produkty od Garnieru a když jsem viděla dvoufázový odličovač očí, který navíc slibuje posílení řas již po 4 týdnech, vzala jsem ho. Už jsem ho zkoušela a odličuje vážně snadno a bez drhnutí.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.