čtvrtek 9. ledna 2014

Recenze - další nákup na namalujse.cz

Hezký večer přeji..
Dnes pro vás nemám článek s líčením. Nebylo mi dobře, a při každém pokusu se vyfotit jsem měla barvu bud zelenou a nebo hodně bílou. Takže foto dnešního líčení jsem rovnou vzdala.

Ale když už jsem myslela, že ten den je děsnej a jak moc se těším domů, přišla mi sms, že mám na uložence balíček z www.namalujse.cz. Jupí, najednou se mi udělalo o trochu líp a těšila jsem se na balíček.
Takže po práci hup do auta hurá na uloženku.
Po příjezdu domů jsem se nemohla dočkat až si balíček otevřu.

To že mám doma paletku od MUA Undress víte, ale teď jsem na stránkách www.namalujse.cz objevila i paletku MUA Undrees mee too... Huráá, dlouho jsem ji hledala a pořád byla vyprodaná a najednou byla na skladě. Hodila jsem si ji do košíku a ještě přihodila jeden štěteček od MUA Blending brush. 

Po otevření balíčku jsem zjistila, že je v něm navíc barevná řasenka od MUA. Bylo to docela vtipné, protože jsem nedávno přemýšlela, že si nějakou barevnou řasenku koupím. Psala jsem na jejich stránky jestli se nestala nějaká chybička, že řasenku doplatím, ale bylo mi odepsáno, že je to dárek pro stálou a milou zákaznici. Velice mě to potěšilo..

Nedalo mi to a řasenku jsem hned vyzkoušela. Rovnou se omlouvám, na fotkách jsem nenalíčená. Ale jak je vidět, barva řasenky je moc hezká a přemýšlím, že ji hned zítra využiji, protože máme firemní akci.








 

A teď už něco málo k MUA Undress Mee Too.. Jak já jsem ráda, že mám obě sestřičky.. Barvy jsou krásné a už se těším až si je vyzkouším..














obě sestřičky pospolu

Jakmile to půjde dám sem foto za denního světla. Máte nějakou tuto paletku? Jste s nimi spokojené?
Budu ráda za vaše komentáře.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.