středa 29. ledna 2014

Nákup v tetě a dnešní look...

Hezký večer přeji..
Dnes jsem vyrazila do drogerie teta na akce, které mají v letáku, chtěla jsem si koupit vůni elite models a Maybelline colour tattoo. No a hádejte co. Já jsem vyrazila na akci a nic z toho co jsem chtěla neměli. Jako vždy. Zkusím to třeba zítra v jiné prodejně. Ale i tak jsem si něco vybrala.
Koupila jsem si v akci 3x70 odličovacích tamponů a olejové tyčinky za cenu 70,- Kč, sprcháč od značky Playboy : Play it rock za cenu 50,- Kč a podkladovou bázi pod make up od Rimmelu za 160,- Kč.
Odličovací tampony jsem si vzala, protože jich není nikdy dost, tedy alespoň u mě.
Sprcháč od Playboye jsem nikdy neměla a tento voní tak nějak hezky kořeněne, těším se na něj.
Podkladovou bázi od Rimmelu, no, podkladovka od Dermacolu mi právě dochází a já si chtěla koupit nějakou novou. Prošla jsem drogerii a narazila jsem na několik bází. Ano našla jsem tam i báze za 500,- Kč, ale nechtělo se mi do toho investovat. Možná to bude chyba a já si budu nadávat za to, že jsem utratila 160,- Kč, ale já jsem za svůj život vyhodila už tolik peněz.. A navíc moje babička vždycky říkala : "Peníze budou, my nebudem. "  Tato podkladovka je bílý krém a zítra ho vyzkouším na líčení do práce, tak se potom podělím o dojmy.

Vy jste si něco v akcích koupili? Máte nějakou zkušenost s podkladovou bází od Rimemlu?





Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -Glo face and body highlighter v odstínu Bronze baby

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku jsem použila stín Lounge od Urban Decay, v záhybu oka mám odstín nanda devi od Stila přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton









Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.