čtvrtek 16. ledna 2014

Včerejší lakování

Hezké odpoledne přeji..
Za poslední dobu jsem si koupila nové laky na nehty, a tak jsem si je chtěla co nejdříve vyzkoušet. Na dva z nich došlo včera.
Vytáhla jsem si lak od Catrice v odstínu 670 It´s Rambo No 5 a jeden lak z edice stars od Gabriella Salvete v odstínu Eleganza 17.
Miluji barvy od Catrice a jejich vtipné názvy laků, mají i hezké štětečky, díky kterým se mi hezky lakuje nehet. No a laky z edice stars od GS, tak to je jasná volba. Jsou hezky třpytivé a vydrží snad vše.

Gabriella Salvete Eleganza, Catrice It´s Rambo No. 5


Líbí se Vám tyto laky? A jaký lak od Gabrielly Salvete máte nejraději?
Budu ráda za jakýkoli komentář

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.