sobota 11. ledna 2014

Recenze - řasenka Dermacol Imperial Gold

Hezký večer..
Po dlouhé době a do dlouhém vybírání jsem se rozhodla pro řasenku Dermacol Imperial Gold.
Velikost balení je 13ml, prodává se pouze v černé barvě a je součástí zleté limitované edice. Slibuje že dodá řasám extra délku a objem. Kupovala jsem v drogerii DM za cenu 249,- Kč.
Teď k mým pocitům. Řasenka má velký kartáček, řasy hezky oddělí, prodlouží a i objem jim dodá, náplň řasenky je vážně černá. Neopadává a vydrží mi celý den. Určitě řasenku doporučuji
I za tu cenu jsem ráda, že jsem si řasenku pořídila, protože mi udělala hezké a výrazné řasy.




bez řasenky / before

bez řasenky / before

bez řasenky / before

1 vrstva / 1 coat

1 vrstva / 1 coat

2vrstvy / 2 coats

2vrstvy / 2 coats

2vrstvy / 2 coats
Nakonec jsem vyzkoušela i další vrstvu, jen tak jestli bude rozdíl ještě viditelný a zda mi začne řasy nějak více slepovat, ale byla jsem vážně mile překvapena. Neslepuje a to jak vypadá na řasách se mi líbí.

3 vrstvy / 3 coats

3 vrstvy / 3 coats



3 vrstvy / 3 coats


3 vrstvy / 3 coats

3 vrstvy / 3 coats

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.