pondělí 6. ledna 2014

Recenze - balíček z galaxieprani.cz

Hezký večer přeji.
Tak si tak dnes sedím v práci a najednou telefon. Volá mi česká pošta, že pro mě má balíček. Určitě to znáte, sedíte v práci nebo ve škole a nemůžete se dočkat až budete moci odejít domů a vyzvednout si balíček na který se tak těšíte.

Tak přesně takto jsem to měla já. Domů jsem jela jak jen to šlo. Hup na poštu pro balíček a rychle domů.
Zboží jsem si koupila na www.galaxieprani.cz. Tyto stránky mám již ověřené a vím, že vše vždy přijde kvalitně zabalené a v pořádku. Tak tomu bylo i dnes.

Objednávka nebyla nijak veliká. Koupila jsem si některé věci na zkoušku a uvidím jaké budou.
V balíčku byl mimo jiné i můj první suchý šampon, ano, ano, ještě jsem žádný suchý šampon nezkoušela. Ale v životě se má zkusit vše, a pokud to bude fungovat, budu za takovou pomoc ráda.

Dále jsem si objednala krém na ruce od Ryoru s výtažky z grapefruitu. Poslední dobou mám nějakou úchylku na krémy na ruce. V tuto chvíli mám asi tři krémy na ruce a časem plánuji souboj těchto krémů.

Jediná věc, která spadá do kategorie dekorativní kosmetiky jsou oční stíny od Maybelline Color Tattoo v odstínu 20 Turquoise Forever. Nad těmito stíny jsem přemýšlela už dlouho. Pořád jsem chodila kolem a přemýšlela nad tím jaký stín si koupit. Nakonec jsem zvolila tento tyrkysový a když jsem si ho dnes vyzkoušela na ruku, tak moje reakce je WAU..

Poslední věc, kterou jsem si hodila do pomyslného košíku bylo balení 3x25 odličovacích ubrousků od Purexu. Každé balení by mělo dělat něco jiného. Těším se jak budou ubrousky splňovat co mají. Časem napíši postřehy.
 
Teď už jen přeji hezký zbytek večera..


Maybelline Color Tattoo v odstínu 20 Turquoise Forever


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.