sobota 11. ledna 2014

Nákup v DM se slevou 25%

Hezký večer přeji..
Po tom co mi přišlo info do mailu, že v DM je akce, že když si koupíte 5 a více produktů značky DM dostanete na vše 25% slevu.
Produkty DM drogerie mám ráda, a proto jakmile to bylo možné vyrazila jsem na nákup. Ve výsledku jsem toho koupila docela dost.

Koupila jsem 4 sprchové gely, původní cena jednoho byla 33,- Kč po slevě  25,- Kč. Koupila jsem s vůní limetky, mandarinky s diamantem a jeden s názvem Hvězda. Je jich hodně, ale nebojím se, že by se časem nespotřebovaly a navíc mám oc ráda jejich vůně.

Koupila jsem 4 balení sušených tyčinek pro kočičky. Dvě balení stály původně 37,- Kč a po slevě 28,- Kč a kočičkám vážně moc chutnají. Další dvě balení stály původně 40,- Kč a po slevě 29,- Kč.

Jedno balení vlhčených ubrousků pro děti od baby love, v balení jich je 80 kusů, původní cena je 45,- Kč a po slevě 34,- Kč. Už na spoustě blogů jsem četla, že jsou dobré na odličování a při této příležitosti je ráda vyzkouším..

Dvě balení vlhkých antibakteriálních ubrousků od značky denkmit. Ráda je používám na otírání, kuchyňské linky, koupelny, záchodu ale i skla co mám za kuchyňskou linkou. Původní cena jednoho balení je 48,- Kč a sleva po ceně je 3ž,- Kč.

Jedno balení spreje pro vlnité vlasy. Tento sprej mi vážně vyhovuje, z mých kudrnatých vlasů vytvoří hezké kudrlinky. Původní cena je 80,- Kč a cena po slevě je 61,- Kč.

Jednu tyčinky do kouple s vůní citronové kůry. Jednu jsem si koupila už kolem Vánoc a do vany je používám moc ráda. Původní cena byla 28,- Kč a po slevě je 21,-Kč.

Jedny vlhčené ubrousky pro normální a smíšenou pleť. V balení jich je 25kusů. Mám je odzkoušené, hezky voní, jsou dobře vlhčené a odlíčí i řasenku bez větších problémů.  Původní cena je 45,- Kč a cena po slevě je 34,- Kč.

Jeden Denkmit gel do záchodu s vůní citronu. Původní cena je 32,- Kč a po slevě je 24,- Kč.

Jeden baby shower gel a šampon od baby love na mytí štětců. Původní cena byla 48,- Kč a cena po slevě je 36,- Kč.

Jeden pilník na nehty od ebelin proti štěpení nehtů. Už mám jeden a mám ho ráda, tak si tento donesu do práce a nechám si ho tam. Původní cena byla 43,- Kč a cena po slevě 32,- Kč.

Jedno balení tamponů na odličování. V balení jich je 140 kusů a já je používám na odlakování nehtů. Původní cena byla 35,- Kč a cena po slevě 26,- Kč.

Jako poslední kousky nákupu jsem si pořídila jeden stříbrný stín od essence z edice Beauty Beats v odstínu 03 As long as you love me. Hezká stříbrná barvička. Cena 20,- Kč.

A poslední věc, kterou jsem si kopuila, po dlouhém rozmýšlení je řasenka od Dermacolu Imperial Gold Mascara. Cena byla 249,- Kč.

Celkem jsem za nákup platila 853,- Kč. Je to hodně, ale cena se navýšila kvůli té drahé řasence.
S nákupem jsem velmi spokojena a s řasenkou jsem maximálně spokojená. To bude v druhém článku.
Využili jste i vy tuto slevovou akci v DM a máte nějaké zkušenosti s produkty DM?














Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.