neděle 19. ledna 2014

Dnešní look..

Hezký nedělní podvečer.

Ještě mám před sebou přípravu jídla na zítra do práce, tak chci článek napsat teď, abych to nepsala zase až pozdě večer..

Potřebovala bych poradit. Potřebuji najít dobrý matující make-up. Revlon je skvělý, ale jsou dny, kdy mi nevyhovuje až tak úplně. Potřebovala bych něco lehčího. Nevíte o nějakém?



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Pixie Pink od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku mám odstín 410 C´mon Chameleon! od Catrice, v záhybu oka a ve vnějším koutku mám nejtmavší odstín z paletky 070 Mud Spencer & Coralle Hill od Catrice, pod obočím mám nejsvětlejší stín z té samé paletky, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





všechny použité produkty


Děkuji za jakýkoli komentář
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.