sobota 18. ledna 2014

TAG - 15 divných věcí o mně

Hezký večer..

Ještě jsem nedělala žádný TAG, ale teď jsem na jeden, který mě zaujal narazila na stránkách http://thechangeofmissy.blogspot.cz. A rozhodla jsem se, že si první TAG vyzkouším. Jdeme na něj..



1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Rodiče mi říkají různými variantami mého jména. Lucko, Lucino, Lucinko. Přítel mi říká prdelko a nebo čudlíčku. Kde na to přišel nevím, ale líbí se mi to.
2. Jaký máš zlozvyk?
Ve stresu si koušu kůžičku na nehtech, klepu nohou.
3. Máš nějakou fóbii?
Nevím, jestli je to fobie, ale děsí mě klíšťata.
4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
V práci máme rádio, takže většinou si pobrukuji tu, kterou hrají v rádiu..
5. Co tě dokáže vytočit?
Vytáčí mě pomalí řidiči za volantem, dlouhé fronty v bankách nebo na poště.
6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Koušu si kůžičku na nehtech.
7. Na které straně postele spíš?
Na levé.
8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/ v baru?
Asi jak kdy. Džus, minerálku nebo coca-colu a když jsem na nějaké akci, tak panáky buď Fernetu anebo Berentzen jablko.
9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Tak to si už vážně nepamatuji.
10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Vždy se večer odlíčit.
11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
Máme vanu takže sedím nebo ležím.
12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
 Řekla bych, že neumím nic, nebo mně to teď alespoň nenapadá.
13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Moc mi chutná salámová pizza, hranolky, hamburgery a sladkosti.
14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
To je jedno.
15. V čem spíš?
V tričku..



Máte v plánu tento TAG dělat, nebo už ho máte za senou. Kdyžtak hoďte do komentářů odkaz, ráda si přečtu vaše odpovědi...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.