pátek 20. prosince 2013

Dárek od šéfa...

Hezký večer..
Dnes jsme měli v práci blázinec, ale jedna dobrá věc se stala. Do kanceláře přišel náš šéf a donesl nám do kanceláře nějaké dárky. Jakmile jsem viděla co přinesl, věděla jsem, že jediné co budu chtít je aroma lampa s yankee candle vonným voskem s vůní Christmas Eve.
Přiznám se rovnou, už dlouho dobu po Yankee Candle pokukuji, ale ta cena mi přišla poměrně vysoká a nechtěla jsem kupovat něco jen tak.. Když jsem ten vonný vosk viděla, musel být můj. A je!! Už když jsem si k vosku přičichla poprvé, říkala jsem si jak krásně voní. Jestli bude krásně vonět i v aroma lampě, budu určitě přemýšlet nad tím, že si svíčku koupím ve velkém balení. 
Sice si budu muset promyslet jakou vůni si koupím, mám ráda ovocné vůně, tak si snad něco vyberu a popřípadě se s Vámi o to podělím.




Máte někdo zkušenosti se svíčkami Yankee Candle? Která Vám voní nejvíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.