pondělí 30. prosince 2013

Recenze - Nákup na namalujse.cz

Hezký večer přeji.
Když jsem dnes seděla v práci, najednou mi přišla sms s informací, že si mohu vyzvednout balíček, který jsem si objednala na stránkách www.namalujse.cz. Měla jsem ještě 10% slevu a již nějakou dobu jsem měla zálusk na mono stíny od MUA. Sleva platila do 24.12., a tak jsem se 23.12. rozhoupala a udělala objednávku.
Ani jsem nevěřila, že mi to přijde do konce roku, ale byla jsem velmi mile překvapena rychlostí odeslání zboží. Neobjednávala jsem toho moc, ale i tak sleva potěšila. A teď už k samotnému zboží.

Objednala jsem dvě matné rtěnky od MUA v odstínech Peachy Keen a Totally Nude, pět očních stínů od MUA v odstínech 4, 9, 10, 6 a 28, jako poslední jsem do objednávky přihodila krém na ruce od Eveline.
Krém na ruce od společnosti Eveline moc hezky voní, rychle se vstřebává a nenechává ruce mastné. 
Mono oční stíny jsou krásně pigmentované, hezky se třpytí a dva z těch stínů s emi zdálo, že mají jakoby máslovější konzistenci. No prostě paráda. Rtěnky jsem vybrala spíše tělové i když jedna tak v tubičce nevypadá, ale na rtech vypadá přirozeně i když možná budou trochu vysušovat.
Určitě obchod doporučuji. Vše přišlo rychlostí blesku, kvalitně zabalené a už se těším až budu vše postupně zkoušet. Komunikace je taky na jedničku.
Sice to byl můj poslední nákup na tonto e-shopu v tomto roce, ale určitě ne do budoucna. Ráda se na tento shop vrátím a budu nakupovat, už teď tam mám zase něco, co bych si chtěla koupit.
Máte s tímto obchodem někdo zkušenosti?

Teď už jen přihodím nějaké fotky a popřeji Vám hezký zbytek večera..

vlevo Totally Nude, vpravo Peachy Keen s bleskem

vlevo Totally Nude, vpravo Peachy Keen bez blesku

celková objednávka

vlevo Peachy Keen, vpravo Totally Nude

Přidat popisek

odstín 28


odstín 6


odstín 10

odstín 9


odstín 4


zleva : odstín 28, 6, 10, 9, 4

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.