sobota 7. prosince 2013

Odpočinkový den..

Hezký večer...
dnes nemám žádné líčení, nikde jsem nebyla a na doma se nelíčím, navíc jsem se rozhodla pro odpočinkový den pro mou pleť.
Ale jinak se mi zdá, že jsem toho stihla dnes docela hodně.

Mám pro vás ukázku známých stínů od Catrice jde o stíny Liquid Metal. Doma se my sešly tři odstíny.

Musím říct, že jsou krásně metalické, ale u světle bílého mám problém s tím, že hrozně odpadávají ty třpytky. Balení je moc hezké, relativně pevné, ale u nejsvětlejšího mám opět problém a to se zavíráním. Nějak už po prvním otevření mi nefunguje a už se nedá úplně zavřít.
Mám tyto stíny : 070 Gold Leaf Me, 060 Petrol Pan a 010 Look Me In The Ice. Přikládám foto jak vypadají na ruce. Po zkušenosti musím říci, že se nejlépe nanáší prstem, tím se i uhladí ty třpytky.











Dnes jsem si lakovala nehty a zkusila jsem laky, které tu mám a ještě jsem je neměla na nehtech. Tmavě fialový lak je od s-he v odstínu 220 a druhý světle růžový lak je od Catrice Ultimate Nail Lacquer v odstínu 27 Pinky And The Brain. Barva od s-he je krásná tmavě fialová hodící se na podzim. Ale radši mám výrazné a veselé barvy.



A když už jsem byla u toho zkrášlování rozhodla jsem se udělat si pleťovou masku. Prosím nelekejte se, vypadám jako šmoulinka. Tuto pleťovou masku jsem si koupila v www.rossmann.cz. Pleťová maska je od značky Freeman. Je to antistresová pleťová maska, která obsahuje minerály z Mrtvého moře, měla by pleť čistit, zklidňovat a uvolňovat ucpané póry. Krásně voní a po smytí jsem měla pleť krásně jemnou a zbavenou všeho mazu.





Taky se mi dnes podařilo upéct první várku lineckého cukroví, no pomalu nám to začíná, zítra se chystám na pařížské rohlíčky.
Navíc nám tu dnes chvilkami docela sněžilo, ale největší radost z toho měla moje kočička. Která se snažila lovit sněhové vločky přes balkonové dveře.





Ale druhé kočičce to bylo úplně jedno.







Dokonce na jednu chviličku prosvitlo sluníčko a vypadalo to krásně. Tak mi to nedalo a zkusila jsem to vyfotit.



To je pro dnešek vše,přeji hezký zbytek soboty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.