úterý 17. prosince 2013

Spotřebované produkty

Hezký večer přeji..
dnes pro vás mám slibovaný článek o spotřebovaných produktech. Rozdělím je do několika kategorií a všechny poznatky jsou pouze mým vlastním názorem a naprosto chápu, že každé z nás může vyhovovat něco jiného.

První kategorií bude péče o vlasy. Jelikož vlasy jsou asi jedinou mou částí se kterou jsem spokojená, i když by mohly být delší, tak se o ně snažím starat dobře.
Spotřebované produkty jsou : Panthenol od Dr. Muller, Biosil Plus, Balea Professional intenzivní kúra regenerační a Balea sprej na vlnité a kudrnaté vlasy.





Balea sprej na vlnité vlasy :  velikost produktu 150ml, cena tuším kolem 75,- Kč.
Již delší dobu jsem hledala nějaký sprej na vlasy, který podpoří mé kudrlinky na vlasech. Náhodou jsem narazila na tento výrobek od Balei. Moc jsem od toho nečekala, ale musím říct, že mě mile překvapil. Hezky voní, vlasy mi neslepuje a kudrlinky hezky podpoří. Toto balení mi vydrželo zhruba 2 měsíce, při používání 2-3xtýdně. S tímto produktem jsem moc spokojená a proto, už mám doma další balení. 
Moje hodnocení : 5/5


Balea intenzivní regenerační kúra na vlasy :  velikost produktu 20ml, cena kolem 25,- Kč.
Poslední dobou jsem si všimla, že se mi poměrně hodně třepí konečky a lámou vlasy. Chtěla jsem nějakou oživující kúru. Na produktu je uvedeno, že by se měl používat 2-3x týdně a nechat působit jednu minutu, poté smýt. Používala jsem jeden týden, podle jejich doporučení, vlasy se po této kúře daly hezky rozčesat, byly krásně jemné, jak se slibuje na obalu, ale na konečky to příliš velký vliv nemělo. Vím, že jeden týden je málo, ale nakonec jsem se rozhodla, zničené konečky ustřihnout úplně. Kúra nicméně krásně voní, 20ml bohatě stačí i na dlouhé vlasy. Mám další balení a budu používat i nadále.
Moje hodnocení : 4/5




Teď tu mám dva doplňky stravy. Jedná se o Biosil Plus a Panthenol. V balení Biosilu Plus je 60 tablet, dávkování je jedna tableta denně. Cena balení byla 70,- Kč. Měl by podpořit růst zdravých vlasů a nehtů.
V balení Panthenolu je 60 tablet, dávkování je jedna tableta denně. Cena balení byla 145,- Kč.
Co se týče výsledků. Biosil Plus mi velmi rychle zvýšil kvalitu nehtů a urychlil jejich růst, ale na vlasy neměl žádný vliv. Zatímco Panthenol mi pomohl na růst vlasů a na nehty neměl vliv.


Druhou kategorií budou odličovací ubrousky. U některých blogerek jsem četla, že jim ubrousky nevyhovují, že jim vadí, to že si make up patlají po obličeji. Samozřejmě chápu, každé vyhovuje něco jiného, ale já si ubrousky nemohu vynachválit. Po použití stejně vždy použiji micerálku nebo tonikum na dočištění pleti. Ubrousky mi snadno odlíčí rtěnku, make up, řasenku i oční stíny. Mám tu spotřebované 3 různé druhy ubrousků. Některé jsou lepší jiné horší. Spotřebované ubrousky jsou : Synergen od Rossmannu, Balea Soft & Clear, Rozjasňující čistící ubrousky od Balei



Jako první tu mám Rozjasňující čistící  ubrousky 3v1 se svěží vůní a panthenolem, v balení jich je 25 kusů, cena kolem 50,- Kč. Určitě make up odstraní, krásně voní, vlhké jsou tak akorát. Měla jsem je otevřené zhruba měsíc, ale ani po této době mi nevyschly. Pleť po nich byla jemná a nelepila, jak moc byly rozjasňující, to nevím
Moje hodnocení : 4/5


Teď tu mám ubrousky od Synergen, kupovala jsem je v Rossmannu. V balení jich je opět 25kusů, kupovala jsem je v akci a balení mě vyšlo na 30,- Kč. Tyto ubrousky jsou s obsahem heřmánku. Krásně voní, vážně krásně. Pleť odlíčí natolik, že dočištění už není úplně potřeba. Pleť po odlíčení nelepí a je krásně čistá a svěží.
Moje hodnocení : 5/5


Poslední tu mám ubrousky od Balei s názvem Soft & Clear. Čistící ubrousky s kyselinou salicylovou pro problematickou pleť. V balení je 25 kusů a cena kolem 50,- Kč. Tak bohužel, tyto ubrousky jsou pro mě velkým zklamáním. Během používání se mi zhoršila pleť, neodlíčili mi make up tak moc dobře, ale co mi vadí nejvíce, je že po odlíčení mi jakoby lepí pleť. Ten pocit mi vadí a ani ubrousky moc nevoní.
Moje hodnocení : 3/5
 


Další kategorie je relax ve vaně. Jednou za čas se ráda naložím do vany a relaxuji. Ráda používám pěny do koupele a soli do koupelí. Mám tu dva spotřebované produkty : koupelová sůl s vůní citronové trávy od Boemi a sůl do koupele s názvem duševní pohoda od Balei.


Koupelová sůl od Balei : velikost 80gramů, cena 15,- Kč ve slevě, normálně 20,- Kč. Sůl od Balei hezky voní, ale nebudu nic nalhávat, je zde poznat, že to není moc kvalitní sůl. Jako sůl si představuji větší hrudky soli, ale tohle byla spíš cukr krupice..
Moje hodnocení : 2/5

Koupelová sůl od Boemi : velikost 320gramů, cena kolem 80,- Kč, kupovala jsem na netu. Voní hrozně hezky, vážně jako citron a ten mám moc ráda. V soli byly i kousky trávy. Balení mi vydrželo hrozně dlouho, tuším, že kolem půl roku.
Moje hodnocení : 5/5

Další kategorií bude péče o pleť. Spotřebovala jsem tři produkty. První je jílová maska od Balei, matující a hydratační krém od Avene a poslední byla textilní maska od značky Dermalo s vůní jahody.


První o čem chci napsat je jílová maska od Balei. Velikost balení je 8ml, kupují se dvě balení v jednom a cena je 20,- Kč. Nanést na pleť, nechat uschnout a poté otřít vlhkým hadříkem. Bohužel musím napsat, je to levnější značka a bohužel mi maska vůbec nevyhovovala. Vadila mi i taková zvláštní vůně.
Moje hodnocení 2/5





Další produkt, byl nákup naslepo. Nikdy jsem neměla textilní masku na obličej. Masku jsem si kupovala na internetu, cena 39,- Kč. Po otevření jsem se těšila na krásnou jahodovou vůni, no ta se bohužel nekonala. Další problém nastal, když jsem chtěla masku nandat na obličej, najednou jsem měla pocit, že mám hrozně malý obličejíček. Všude mi to trčelo a bylo mi to velmi nepříjemné. Navíc z toho stékala jakási tekutina, což asi bylo něco s kolagenem, což by mělo v masce být. Maska slibovala, že po ní bude pleť krásně vypnutá a pomůže zbavit se přebytečného mazu. Ani jedno jsem nezpozorovala.
Moje hodnocení :  1/5




Posledním spotřebovaným produktem je krém na zmatnění. Psala jsem o tom v jednom mém příspěvku, že jsem byla v lékárně a na vyzkoušení jsem dostala mycí gel, vodu na zklidnění a matující krém od společnosti Avene. Velikost testovaného balení bylo 5ml. Bylo maličké, ale docela dlouho vydrželo, stačí opravdu málo. Musím říct, že při pravidelném používání se mi pleť opravdu méně leskla. Určitě si koupím plné balení.
Moje hodnocení : 5/5
 
Poslední dva produkty nevím přesně kam zařadit, a proto je mám mimo kategorie. První spotřebovaný produkt je Satin Make-uo Base od Dermacolu a odličovač očí od Balei.



První o čem napíši je moje láska a potřeba pro každý den. Jde o vyhlazující podkladovou bázi, která zmatňuje pleť od Dermacolu. Velikost balení je 15ml, cena kole 230,- Kč, ale když si počkáte na akce v Rossmannu, dá se tato báze sehnat kolem 170,- Kč. Toto je malé balení, ale vzhledem k tomu, že stačí na obličeji trochu, vydrží vám dlouho. Pleť opravdu zmatňuje i vyhlazuje. Doma již mám několikáté balení.
Moje hodnocení : 5/5



Poslední spotřebovaný produkt je odličovač očí od Balei. Velikost balení je 100ml, cenu opravdu nevím. Řekla bych to tak, že znovu si tento odličovač již nekoupím. Měla jsem pocit, že musím oči hrozně drhnout abych vše odlíčila. Ne, znovu ne, děkuji.
Moje hodnocení : 1/5






A jaké jsou vaše oblíbené produkty nebo naopak neoblíbené produkty?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.