středa 11. prosince 2013

Dnešní look..

Hezký večer přeji,
zítra jsem si vzala v práci dovolenou a dnes jsem tam musela být o něco dýl. Proto jsem nestihla zaběhnout na poštu, kde mám balíček. Už se na něj těším a zítra se s vámi o jeho obsah podělím. 
Mimo jiné budu zítra při dovolené ještě nakupovat nějaké dárky a možná, když to stihnu tak ještě péct cukroví. Ale to vše až zítra.

Pro dnešek tedy foto dnešního líčení.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Pomegranate od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - jako druhý podklad pod stíny a na pomoc pro zvýraznění očních stínů jsem použila Jumbo pencil od NYX v odstínu Milk, v první třetině očního víčka mám odstín 710 Lilac Del Rey od Catrice, na zbytku víčka mám odstín 01 Baby, Baby, OOH! z imitované edice Beauty Beats od essence, v záhybu oka mám odstín Bark z paletky Au Naturel od Sleek, pro linku pod spodní řasy jsem požila odstín Me, myself & eye z paletky Ultra Matts V2 od Sleek, pod obočí jsem použila nejsvětlejší stín z paletky Smokey Eyes Set od Catrice, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton








kolekce použitých stínů




Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.