úterý 10. prosince 2013

Dnešní look..

Hezký večer přeji..

znáte stránky www.votocvohoz.cz ? Já jsem na ně narazila asi před měsícem a už mám odtamtuď celkem hezké úlovky, například laky od Catrice, které jsem pořídila a byly jen jednou použité a za krásnou cenu. Je pravda, že jsem tam hledala laky z ukončených limitek, které jsem už nemohla sehnat v prodejně.
Minulý týden mi napsala jedna slečna z Prahy jestli spolu neuděláme SWAP. Podotýkám, že je to můj první SWAP. Dnes jsem balíček slečně odesílala a jakmile mi přijde balíček od ní, tak vám ho samozřejmě ukáži.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  romantic rose 02 od uma
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - ve vnitřním koutku oka mám odstín Taupe z paletky Au Naturel od Sleek, přes zbytek pohyblivého víčka mám odstín champara od Stila, v záhybu víčka a ve vnějším koutku mám odstín nanda devi od Stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton






Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.