pátek 13. prosince 2013

Recenze - nákup na galaxieprani.cz

Dobré odpoledne...
dnes konečně jsem sehnala balíček, který jsem si objednávala ze stránek www.galaxieprani.cz.
Komunikace s webem je na jedničku, to že dodání balíčku trvalo déle, není vina na straně shopu, ale na straně české pošty.
Objednávala jsem si jen dvě věci. První věc, kterou jsem si objednala je jahodová pleťová maska. Na stránkách je psáno, že je dobrá na obnovující, rozjasňující a zbavující přebytečné mastnoty.
A druhá věc, nad kterou jsem dlouho přemýšlela, je paletka stínů od značky MUA - Undressed. Už na první pohled se mi barvičky líbí a jsou hezky pigmentované.
Ano, jsem si vědoma toho, že je to pouze ve stylu Urban Decay Naked, ale nechci dát 1400-1500,- Kč za paletku stínů. Věřím, že jsou krásné, ale nepotřebuji je.
Stránky www.galaxieprani.cz určitě doporučuji, příjemné ceny, rychlé odeslání, vše bylo dobře zabalené a komuniakce je jak jsem již psala na jedničku.
Jakmile vše vyzkouším napíši to sem. A líčení s paletkou sem budu postupně přidávat.




vrchní řada stínů z paletky s bleskem

vrchní řada stínů z paletky bez blesku

spodní řada stínů z paletky bez blesku

spodní řada stínů z paletky s bleskem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.