sobota 14. prosince 2013

Dnešní look s paletkou MUA - Undressed

Hezký večer..
jak jste na tom s přípravou na Vánoce? Máte už dárky? Já jdu zítra kupovat poslední drobnosti a dárky budu mít všechny, zítra je i zabalím. Dnes jsem pekla i cukroví, tak snad to provlhne.
Dnes jsem zkoušela líčení s novou paletkou od MUA Undressed. Už teď mohu říct, že jsem si ty stíny a barvy zamilovala. Až tak moc se mi líbí, že mám zálusk i na druhou paletku od MUA Undressed me too.
Z paletky jsem vyzkoušela odstín číslo 2, takový lesklý růžový a odstín číslo 12 lesklý modro černý.. Jak tak koukám do zrcátka, stíny drží s bází i teď po 12hodinách.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : odstín 19 Raspberry Rush od Milani

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohylivém víčku mám odstín číslo 2, ve vnějším koutku mám odstín 12, oba stíny z paletky MUA Undressed, v záhybu víčka mám stín nanda devi od Stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton
 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.