neděle 29. prosince 2013

Dnešní look..

Hezké odpoledne přeji..
Dnes jsem se rozhodla, že zvolím výraznější oči. A přemýšlela jsem, jaké barvy na to zvolím.. Vyhrála modro zelená barva z paletky Sleek. Jde o paletku Ultra Matts V2 a odstín Paraguaya.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent, použila jsem ještě Fixační transparentní pudr v odstínu Light od Dermacolu
tvářenka -  Antique od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka : Ultimate Colour v odstínu 240 Hey Nude od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - do vnějšího koutku a pod obočí jsem použila na projasnění odstín Platinum od MAC, přes pohyblivé víčko jsem použila odstín Paraguaya z paletky Sleek, ve věnjším koutku jsem použila odstín Bad girl z paletky Sleek Ultra Matts VS, do záhybu oka jsem použila odstín nanda devi od Stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Glamour Doll od Catrice
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton






všechny použité produkty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.