pondělí 16. prosince 2013

Včerejší barvení a líčení..

Hezký večer přeji,
teď jsem přijela z posledních nákupů na Vánoce. Mimoto jsem si koupila i Sublime Fresh od Loreal, je to svěží čistící péče pro normální a smíšenou pleť. Už jsem si tím dnes dočišťovala pleť a jako první čeho jsem si všimla, že krásně voní, alespoň pro mně. Tak uvidíme jak to budu na pleti snášet do budoucna.




Krom toho jsem si ještě koupila pěnu do koupele. Moje už mi došla a když se koupu, jednou za čas si ráda ve vaně odpočinu s tou pěnou a solí do vany. Je to s vůní orchideje a mandlového květu.



jakmile dopíši tento článek, jdu balit dárky, abych to už měla vše hotové.
Jako první tu pro Vás mám výsledky včerejšího barvení a jak to vypadá za denního světla.. Těžko se mi ta barva zachycuje na mobil.





Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka :
Dermacol Lip Seduction Lipstick v odstínu 07



Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - přes pohyblivé víčko odstín Caramel Brown od Milani, v záhybu oka a ve vnějším koutku mám odstín číslo 11 z paletky MUA Undressed
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





Přeji hezký večer, zítra napíši svou první recenzi na spotřebované produkty, už se mi jich celkem dost sešlo, tak se s vámi o to podělím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.