pondělí 23. prosince 2013

Dnešní look..

Hezký večer..

Zítra tu máme Štědrý den a já byla dnes v práci a proto jsem zvolila jen rychlé líčení. Ale cestou domů jsem se stavila v drogerii teta a procházela jsem tam co mají nového a na první pohled jsem se zamilovala do jednoho laku na nehty od společsnoti uma. Vím, že modrá se nehodí k Vánocům, ale ten lak jsem musela mít. Jakmile ho použiji na nehty ukáži výsledek..










Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Pomegranate od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivé víčko jsem použila odstín číslo 2 z paletky MUA Undressed, v záhybu oka jsem použila tmavě hnědý stín nanda devi od Stily, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Gabriella Salvete Diamante
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton




Jak tak na sebe koukám, ty moje řasy to děs. Nevíte někdo co s tím, abych je měla krásně dlouhé? Asi si pořídím nějaké nalepovací řasy Adrell..
Pro tuto chvíli se s vámi loučím a přeji krásné Vánoce.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.