středa 25. prosince 2013

Vánoční lak na nehtech..

Hezký 1. svátek vánoční přeji...
Sice trochu opožděně, ale hodím sem foto mých vánočních nehtů, včera při tom shonu, jsem to moc nestíhala..
Našli jste pod stromečkem co jste si přáli?

Na nehty jsem použila laky od značky Catrice, základní červený lak je číslo 17 Caught on the red carpet a na tento lak jsem použila třpytky číslo 45 Kitch me if you can.




Ukáži vám dva dárky od přítele, které mi udělaly obrovskou radost. První je vůně od bruno banani Magic woman, krásně voní. A druhý dárek jsou malé naušničky s kamínky ve tvaru srdíčka.





A mimo dalších dárků jsem od rodiny dostala dvě květinky - vypěstuj si sám. Jedna je vánoční hvězda a druhá je masožravka.. Kytky pěstuji ráda, tak jsem zvědavá jak se mi bude dařit. 




Přeji hezký zbytek večera

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.