čtvrtek 19. prosince 2013

Dnešní look..

Hezký večer,
dnes jsem pro líčení použila paletku od Sleek, paletku z kolekce Vintage Romance. Paletku mám doma již nějakou dobu, ale pořád jsem neměla náladu si s ní nějak vyhrát.
No dnes ráno jsem náladu měla, a tak jsem paletku vytáhla a začla jsem přemýšlet co s ní..
Nakonec jsem se rozhodla pro jednoduché dvoubarevné líčení. Jak už většina z Vás ví, tak paletky Sleek jsou proslulé svou pigmentací. Pravda je, že jsou krásně pigmentované, ale ne všechny stíny této paletky mají stejnou texturu.




Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Pomegranate od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - ve dvou třetinách pohyblivého očního víčka mám odstín Pretty in Paris a ještě stín Platinum od Mac, ten mám i ve vnějším koutku pro rozzáření, v jedné třetině, ve vnějším koutku a v záhybu oka mám odstín Romance in Rome, z paletky Vintage Romance od Sleek, pod obočím mám bílý stín v odstínu Ultramattes V2 z paletky Ultra Matts V2, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton








Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.