sobota 28. prosince 2013

Dnešní lakování..

Hezké odpoledne..
Vzhledem k tomu, že můj vánoční lak zažil již několik opadaných konců nehtů, rozhodla jsem se, že si dnes nalakuji nehty dalším lakem. Když jsem si tu moji sbírku laků prohlížela rozhodla jsem, že si vyberu lak, který jsem si nedávno koupila. Jde o kosmetickou značku uma, kterou znám z drogerie teta.
Koupila jsem si tam lak z jejich nové kolekce. Modrý lak se stříbrnými třpytkami. Měly tam ještě jiné barvy a když teď vidím tento lak na nehtech, možná si ještě jeden časem koupím.

Po otevření laku, jsem se lekla poměrně hodně tekuté konzistence. Pokud si nebudete dávat pozor snadno Vám nějaká kapka spadne na zem. Štěteček pro mě tedy není úplně ideální,má dlouhé štětinky, ale jde o to si ho správně chytnout a jde se lakovat.
Na nehtech mám dvě vrstvy laku.






Na poslední fotce jsem se snažila lak vyfotit na sluníčku, které se na chvíli objevilo, ale moc se mi ten lesk laku vyfotit nepodařilo.
Máte rádi lesklé a třpytivé laky? Znáte kosmetiku uma?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.