neděle 22. prosince 2013

Dnešní look..

Hezké nedělní odpoledne..
Dnes jsem byla na obědě s přítelem u jeho mamky a víte co jsem se dozvěděla? Že jsem zhubla moc a že mi lezou oči z důlku.. No tak nevím, je tedy pravda, že ještě před 5měsíci jsem vážila o 5kilo více, ale teď jsem se sebou více spokojená.

Ale abych nezdržovala, na rodinný oběd jsem zvolila rychlé líčení, které se mi líbí.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Pomegranate od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : odstín 240 Ultimate Colour Hey Nude... od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - v první třetině očního víčka mám odstín číslo 2, na zbytku víčka mám odstín 12 a v záhybu víčka mám odstín 5, všechny odstíny z paletky Undressed od MUA, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton







Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.