sobota 28. prosince 2013

Vypěstuj si sám...

Hezké odpoledne Vám přeji...
Tohle není blog pouze o líčení, i když tedy hlavně o něm, ale ráda se tu s Vámi podělím i o další moje zkušenosti a názory.
Dnes jsem se konečně dostala k tomu, abych si mohla zasadit dvě kytičky "vypěstuj si sám".

První z nich je vánoční hvězda a druhá je masožravka - Masožravka podivná. V obou baleních byl květináček, substrát a semínka. U masožravky dokonce jedno balení semínek navíc.


Tak, takhle to vypadalo povyndání z obalů. Nalevo plastový květináček na vypěstování vánoční hvězdy. Vpravo keramický květináček na masožravku.

vanoční hvězda

masožravka podivná

semínka vánoční hvězdy

dvoje balení semínek masožravky


A takhle to vypadá po zasazení a zalití. U masožravky bylo navíc napsáno, že to mám dát pod potravinářskou folii.
Uvidíme jak se mi podaří je vypěstovat nebo nevypěstovat.

Máte vy nějaké zkušenosti s pěstováním těchto květinek? Daří se vám je pěstovat?

Vaše Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.