čtvrtek 26. prosince 2013

Dnešní look...

Hezké odpoledne přeji..
Tak tu mám dnes poslední den volna. Jako účetní, bohužel, musím chodit do práce i mezi svátky. Pro dnešek jsem zvolila rychlé líčení při kterém jsem použila paletku od Catrice Quattro Absolute Eye Colour 070 Mud Spencer & Colare Hill. Paletku jsem koupila v Kauflandu v HK za cenu 114,- Kč.




Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Stay Matte 001 Transparent od Rimmel
tvářenka - 02 romantic rose od uma
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka - Longlasting lipstick od Dermacolu c odstínu 09

Na očích :
báze pod stíny - báze pod oční stíny od Artdeca
stíny - v záhybu oka,ve vnějším koutku a pod spodní řasy jsem použila nejtmavší hnědý oční stín z paletky, pod obočí, do koutků a přes celé pohyblivé víčko jsem použila nejsvětlejší stín z paletky, středně hnědý stín jsem použila jen na přechod dvou barev na víčku, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton


 












Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.