neděle 8. prosince 2013

Dnešní look a lakování..

Přeji hezký nedělní večer..
Dnes jsem si lakovala nehty, vím, že jsem si je lakovala včera, ale bohužel už dnes mi většina laků na špičkách opadala. Tak jsem sáhla po jistotě a nalakovala jsem si nehty lakem od Gabriella Salvete z jejich řady laků Stars Enamel v odstínu 01 LILA

Gabriella Salvete - 01 LILA





Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Suede Effect Pressed Powder SPF15 SE01
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka :
Dermacol Lip seduction v odstínu 07



Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - ve vnitřním koutku mám odstín Taupe ve střední části víčka mám odstín Moss ve vnějším koutku oka mám Mineral Earth a v záhybu oka mám odstín Regal, všechny stíny jsou z paletky Au Naturel od Sleek
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton






bez blesku

Au Naturel od Sleek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.