pátek 6. prosince 2013

Dnešní look..

Hezký večer přeji..
koukám z okna a zjišťuji, že jejich předpověď sněžení se začíná vyplňovat. Nějakou dobu už to tady v HK padá a jak jste na tom se sněhem jinde?
Zítra budu pomalu začínat s pečením cukroví, né, že by se mi do toho úplně chtělo, ale těším se až to v bytě zavoní.
Zároveň bych ještě tento víkend chtěla stihnout, obarvit si vlasy. Nejde tedy o barvu v pravém slova smyslu, vybrala jsem si Palette Colour Shampoo v odstínu 301 - Bordo. Už se těším.

A teď k dnešnímu líčení. Dnes jsem v práci neměla šéfa, tak jsem si mohla užít barvy, které mám ráda.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Suede od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : Dermacol Lip Seduction v odstínu 07

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - přes celé pohyblivé víčko mám odstín batura od Stila, ve vnějším koutku a v záhybu oka mám černý stín s názvem Bad Girl a jako spodní linku jsem použila odstín Paraguaya, oba odstíny z paletky Ultra Matts V2 od Sleek
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton






hezký večer přeji

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.