pátek 27. prosince 2013

Dnešní look...

Hezký večer přeji všem..
Já jsem tak ráda, že už jsem doma.. Chodit do práce, když jsou všichni doma, mě nebaví. Ještě během svátků jsem si udělala malou objednávku z jednoho e-shopu, tak se moc těším až mi to přijde.

Dnes jsem na líčení očí použila mou druhou paletku od Catrice 080 Yellow Submagreen. Tato paletka se mi moc líbí, obsahuje krásné barvy a navíc ta paletka moc hezky vypadá.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : Ultimate Colour odstín 240 Hey Nude od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - ve vnitřním koutku mám žlutý odstín z paletky, ale jen kousíček, v záhybu oka a ve vnějším koutku mám nejtmavší odstín z paletky, na pohyblivém víčku mám odstín do zelena a nejsvětlejší odstín jsem použila pod obočí, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Gabriella Salvete Diamante
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton






 Hezký zbytek dne

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.