neděle 15. prosince 2013

Lakování nehtů a barvení vlasů..

Hezký večer,
jak se máte? Právě jsem si dovařila jídla na zítra do práce podle jídelníčku, a teď si můžu konečně sednout..
A jak tak projíždím televizní stanice zjistila jsem, že na Film+ dávají Lord of the Dance. Znáte to někdo? Já byla na jejich vystoupení v Pce a byla jsem nadšená, tak si to ráda zhlédnu v dobré kvalitě.. Nejoblíbenější část je pro mě vystoupení pod názvem Warriors.

Dnes jsem si nalakovala nehty novým lakem od Milani s názvem Hipster Plum. Jak jsem tušila barva je krásně tmavě fialová. Lak má dobrý štěteček a hezky se s ním pracuje. Dala jsem dvě vrstvy.





Mimoto jsem si dnes obarvila vlasy. No obarvila, použila jsem Palette Color Shampoo v odstínu 301 Bordo. Bohužel jsem se začala barvit docela pozdě, takže když jsem to smyla už nebylo venku moc světla tak sem hodím foto zítra za denního světla. Nerada se barvím, nelíbí se mi odrosty, proto mi stačí tenhle šampon, on se vymyje a na nějakou dobu má moje dušička se změnou barvy pokoj. Přidávám foto před, během a po v "mokré variantě".










To je dnes vše, přeji hezký zbytek neděle..




Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.