neděle 1. prosince 2013

Dnešní look...

Hezké odpoledne..
dnes pro vás mám líčení a laková nehtů..
Začneme u nehtů. Přes internet jsem si koupila lak na nehty od Catrice z limitované edice, kterou jsem už nikde neviděla. Jedná se o limitku Big City a dnes jsem si dala na nehty lak z této limitované edice, dnes je to město Sydney. Už na internetu jsem se do toho laku zamilovala, ale to jsem nečekala jak krásný bude v reálu. Je to taková zvláštní barvy. Něcomezi hnědou a fialovou. Stačila jedna vrstva a krásně kryje. Jako vždy foto trochu kecá.



a teď k líčení..



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka -  Antique od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
lesk na rty : Infinite Shine od Catrice v odstínu 040 Like A Nude Life



Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - v první třetině očního víčka mám odstín 04 od Gabriella Salvete, na zbytku víčka mám odstín 02 od Gabriella Salvete, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - 2000 Calorie od Max Factor
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton







Hezký večer

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.